Grija, un element de succes

Pentru mine grija înseamnă dragoste. Dacă ai grijă de tine, înseamnă că te iubești așa cum ești, indiferent de micile defecte. Dacă ai grijă de cei din jur, înseamnă că îți pasă de ei. Dacă ai grijă de mediu, înseamnă că îți dorești o lume mai curată și mai sănătoasă. Dar ce înseamnă atunci când un brand are grijă de consumatorii săi?

În ultima perioadă am fost impresionată de acțiunile unor branduri care și-au unit forțele pentru a lupta împotriva pandemiei. Companiile mari au acționat imediat și au venit cu soluții, iar micii antreprenori s-au reinventat pentru a fi parte din schimbare. Aici este vorba despre un efort colectiv, un efort al fiecărei persoane și un efort al companiilor care pot avea impact asupra societății. Exemplele din ultimele zile mi-au arătat încă o dată că și în România se poate. Nu aveam nicio îndoială oricum. Mereu am avut încredere în românii care au rămas aici și care au lucrat la dezvoltarea țării.

Întotdeauna am fost fan produse românești din mai multe motive:

  • Pentru că sunt realizate cu mai multă atenție;
  • Pentru că prețurile nu sunt umflate;
  • Pentru că trebuie să ne susținem între noi.

Ca multe fete, am un întreg arsenal de produse cosmetice. E drept că numai noi fetele înțelegem utilitatea fiecăruia, dar cel mai important e că lucrurile astea mici ne fac mai fericite în fiecare zi. Unul dintre brandurile mele de îngrijire personală preferat este Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice.

În cazul în care nu știai, în cadrul companiei Farmec au fost dezvoltate următoarele game de produse: Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant, Aslavital, Farmec, Aslamed, Doina, Athos şi Obsesie. Cred că toată lumea a încercat măcar o dată o cremă de mâini Farmec, o cremă de față Gerovital sau demachiantul Doina. Personal, mi se pare că sunt unele dintre cele mai bune și accesibile produse de la noi.

De ce îmi plac atât de mult? Pentru că îmi arată  implicarea în comunitate. Cum? S-au gândit la toate problemele de îngrijire personală cu care se confruntă atât femeile, cât și bărbații și au venit cu produse care să le rezolve. Pe lângă acestea, faptul că au lansat o nouă gamă de produse igienizante într-o perioadă în care toată lumea are nevoie, mi se pare o altă dovadă de grijă. Mulți vor spune că au profitat de moment, dar nu este așa pentru că s-au mobilizat să facă ceva necesar. Faptul că au prioritizat solicitările din partea consumului colectiv, adică a celor care se află în prima linie a arătat grija pentru cei care au grijă de noi acum.

Un brand 100% românesc, creat acum 120 de ani ne-a demonstrat că perseverența și dorința de satisfacere a nevoilor consumatorului sunt cheia către succes. Farmec a câștigat încrederea multor generații și a oferit românilor produsele de îngrijire necesare în perioade în care nu aveau acces la varietatea din zilele noastre.

Frumusețea vine din interior, iar produsele create de Farmec îmi inspiră acea frumusețe naturală. Dincolo de estetică, frumusețea se vede în viața de zi cu zi a unei persoane. Un om frumos este un om care are grijă de el și de cei din jur. Fiecare rid apărut odată cu înaintarea în vârstă este frumos pentru că arată experiența de viață. Fiecare fir de păr alb arată munca depusă pentru îndeplinirea unui vis. Fiecare dimineață în care te trezești cu cearcăne este un pas înainte către o viață mai bună. Așa văd eu frumusețea prin fapte și așa mi-o inspiră și campaniile de promovare Farmec. 

În spatele oricărui brand există niște oameni, iar echipa Farmec reușește să transmită frumusețea de care vorbeam mai sus și grija pentru frumos și sănătate. Experiența lor se vede în produse și cred că dacă vor comunica în continuare așa vor reuși să își manifeste grija și atenția acolo unde este nevoie. 

Acum când stai acasă, uită-te mai bine la lucrurile din jurul tău și apreciază-le. Uită-te la cine are grijă de sănătatea ta și mulțumește-i mai târziu, când vei putea să ieși din nou afară. 

*Articol scris pentru Spring Super Blog 2020.

No Comments Yet

Comments are closed