Promoționale neplictisitoare

Cui nu-i place ca atunci când merge la un eveniment să plece cu un pix, o agendă, un ceva? Trebuie să recunosc că nu îmi amintesc momentul în care am fost să îmi cumpăr pixuri pentru că am strâns o groază. Valabil și pentru caiețele și agende, doar că aici îmi place să am una aleasă de mine care să mă reprezinte.

Sfatul meu pentru cei care fac goodies la evenimente este să încerce să pună lucruri utile. Da pixurile sunt bune, dar caiețele cred că, avem deja prea multe. Mai bine puneți o ciocolată sau o baterie externă, dacă aveți buget. Am văzut la anumite evenimente că se fac concursuri și acolo primești o chestie faină. Dacă vreți să vă provocați publicul și să îl faceți să interacționeze, mi se pare o idee foarte bună. 

De-a lungul timpului cu toții am primit diverse „cadouri” promoționale la evenimente, la cumpărarea anumitor produse sau chiar la job. De la clasicele pixuri, la pahare și farfurii personalizate, care sunt utile la casa omului. Dar am primit și brelocuri, cu care chiar nu am ce face sau diverse jucărioare. Odată am câștigat un breloc de pluș, care culmea mi-a fost adus acasă de un curier. M-am simțit și prost. Mai bine mai primeam încă un produs.

Ca să nu vă mai stresați să vă gândiți la ce puteți oferi data viitoare, s-au gândit deja alții. Today Advertising vă propune o mulțime de promoționale interesante pentru campaniile voastre și le și personalizează la cerere. 

Voi încerca să fiu un #SuperErouToday și să las o listă cu produse WOW pe care mi-ar plăcea să le văd data viitoare la un eveniment sau ca premii la o promoție în supermarket-uri.

Beauty

De obicei acest tip de evenimente este unul norocos pentru că se pot oferi multe mostre și chiar produse care cu siguranță vor fi utile invitaților. Dacă brandurile participante își doresc să ofere și ceva care să rămână am găsit câteva idei faine la Today Advertising. Valabil și pentru promoții. 🙂

Tech

Da, clasicele stick-uri sunt bune, dar cred că avem deja destule. Dacă organizați un eveniment și vă doriți să oferiți ceva mai atrăgător și pe care publicul chiar să îl merite puteți merge pe ideea de concurs. În categoria tehnologie și accesorii intră o multitudine de produse interesante.

O baterie externă cu reîncărcare solară mi se pare pare o alegere foarte inspirată deoarece protejează natura și în același timp te ține și conectat cu tehnologia.

O tastatură cu bluetooth mi se pare ideală pentru persoanele care călătoresc mult și își doresc să scrie de oriunde, mai ales atunci când informația e la cald. Cred că, o să îmi iau singură una pentru telefon pentru că mi se pare prea tare.

Chestia asta mi se pare super amuzantă și cred că le-ar plăcea multor persoane care găsesc diverse metode pentru a-și acoperi camera web.

O cameră foto 360 e interesantă atât pentru pasionații de fotografie, cât și pentru cei pasionați de tehnologie. Mi se pare potrivită și pentru evenimentele cu scop turistic deoarece le oferă oamenilor șansa de a face fotografii și mai interesante în locurile pe care le vizitează.

Eco

Aici chiar nu vă puteți plânge de lipsa unor idei unice și accesibile ca preț. Există o mulțime de promoționale ECO care pot fi utile la casa omului, precum o periuță de dinți reciclabilă, un suport pentru ea, sticlă de sticlă, pieptăn din lemn sau un calendar sub formă de cuburi. Bineînțeles, toate pot fi personalizate în funcție de brand pentru a crește awareness-ul.

Când vine vorba de promoții în magazine chiar mă bag. Trimit coduri, cumpăr două produse ca să mai primesc unul. Tuturor ne place ideea dea primi ceva gratis chiar dacă trebuie să cumpărăm mai multe produse pentru a intra într-o tombolă. Am câștigat de câteva ori, deci vă asigur că nu e păcăleală sau că nu sunt aranjate.

*Articol scris pentru Spring SuperBlog 2020

No Comments Yet

Comments are closed